چگونه می توانم عملکرد کلیوی بهبود در کلیه 23
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می توانم عملکرد کلیوی بهبود در کلیه 23

چگونه می تواند عملکرد کلیه 23 در شکست را بهبود ببخشید RenalSoy یک بیمار از نارسایی کلیه، و توسط بیماری های کلیوی 10 سال، در حال حاضر من عملکرد کلیه وجود دارد تنها 23، کیفیت زندگی من روز بسیار پایین .هر من بسیار ناامید هستم رنج می برد، ¿ چگونه من می توانم عملکرد کلیه را بهبود بخشد، می تواند به شما کمک کند؟ با تشکر از شما.

سلام، آقا، برای اولین بار نگران نباشید، من شما را با من تمام شرایط ممکن .Tu بیماری کلیوی کمک کند در حال حاضر در مرحله بحرانی، با کمک درمان به موقع، کراتینین خود را می توان به تدریج کاهش می یابد، هنوز هم یک فرصت عالی برای صرفه جویی در است خود کلیه ها. اما در حال حاضر عملکرد کلیه خود را 23 است، اگر تا 15 recude، باید شروع به دیالیز است. هنگامی که شما شروع دیالیز بسیار دشوار خواهد بود برای تعمیر عملکرد کلیه است.

چه درمانی در درمان بیماری کلیه موثر است؟

شما می دانید، ریشه دلیل کاهش بلند مدت خود را کراتینین و وضعیت هیپوکسی ایسکمی کلیوی، خون و اکسیژن به سلول های کلیه را ناکافی هستند است، به طوری که بخشی از نکروز سلول اسکلروز و کلیه خود را که عملکرد کلیه کاهش می یابد.

با این حال، طب گیاهی چینی اثر بهتری در کاهش کراتینین و بهبود عملکرد کلیه. به عنوان طب چینی یک نوع از درمان های طبیعی از گیاهان مختلف و پوسته های حشرات است، بنابراین شما می توانید بیماری کلیوی را درمان. علاوه بر این، کلیه کارخانه شراب سازی عمده برای از بین بردن انواع سموم و مواد زائد از سوخت و ساز بدن، بنابراین اگر شما به بیماری کلیه از طریق طب غربی، صدمه به کلیه دوم درمان است.

میکرو - osamoterapia طب چینی به عنوان یک نوآوری از طب سنتی چینی، اثر فوق العاده از افزایش گردش خون در سراسر بدن، جریان خون و رگ های خونی گشاد می شوند، می تواند تغذیه و خون بیشتری ارائه به سلول های بافت کلیه، سپس عملکرد کلیه خود را می توان با ریشه بهبود یافته است. به تدریج، این سلولهای کلیه را می توان بهبود یافته و کار خواهد کرد más.Ese کلیدی برای کاهش کراتینین خود را به بازگشت به محدوده نرمال و حفظ بدون راه عود پایدار است.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک به طور مستقیم با دکتر آنلاین ما mesaje می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: